Efektywne biuro tłumaczeń
Czym jest efektywne biuro tłumaczeń? To takie, które przynosi sporo zleceń – powiedzą jedni. Inni zaś rozszerzą tą myśl o stwierdzenie: to biuro tłumaczeń, które przynosi duże projekty. Są biura i biura. Niektórzy wystawiają tysiące faktur zapracowując się, pochłaniając czas na obsługę Klientów za 30 zł inni skupiają się na dużych projektach – tłumaczeniach finansowych, prawnych czy tłumaczeniach technicznych, które zwykle są bardziej obszerne a co za tym idzie przynoszą większe korzyści finansowe. Ponadto realizując większe zlecenia mamy więcej czasu na prace związane ze stroną czy spotkaniami biznesowymi z potencjalnymi Klientami a nie na obsłudze bieżącej i fakturowaniu, które zajmują sporo czasu.
Biura tłumaczeń w Warszawie
Dobrym rozwiązaniem dla biur, które chcą rozwinąć skrzydła jest otworzenie biura tłumaczeń w Warszawie lub choć oddziału. Co nam zatem daje biuro tłumaczeń w Warszawie? Przede wszystkim geolokalizację i dotarcie do potencjalnych Klientów w pobliżu bez nakładów finansowych. Wystarczy zarejestrować firmę w Google Maps, aby wizytówka naszej firmy była widoczna w internecie dla Klientów z pobliża. Co ważne, jeśli planujemy otworzenie biura tłumaczeń w Warszawie zastanówmy się, gdzie poszukać lokalizacji. Wszystko zależy kogo chcemy obsługiwać. Jeżeli jesteśmy nastawieni na tłumaczenie dokumentów urzędu Stanu Cywilnego poszukam lokalizacji w pobliżu, tak aby potencjalny Klient mógł mnie zobaczyć wychodząc z urzędu. Jeśli planuję obsługiwać duże firmy znajdę lokalizację w pobliży strefy ekonomicznej lub skupiska biurowców, gdzie dotrę do Klientów już przez samą geolokalizację nie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów. Jeśli planuję obsługiwać Klientów indywidualnych jako tłumacz przysięgły poszukam lokalizacji w okolicy dużych osiedli – najlepiej wieżowców.
Widoczność w internecie
Pamiętajmy jednak, że to widoczność w internecie pomoże nam w zdobyciu Klientów. Mamy tu dwie drogi do wyboru – wybór agencji, która zajmie się pozycjonowaniem naszej strony lub też płatne reklamy w Google AdWords, które przyniosą nam korzyści już od pierwszych dni kampanii. Jak to zrobić? Polecam powierzenie kampanii w ręce specjalistów, którzy znają się na produktach AdWords i najlepiej dostosują plany do naszych możliwości finansowych.